Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeJestem trochę rozczarowany. Kiedy dowiedziałem się że ten nowy silnik honda będzie montować w innych modelach to stwierdziłem że ten silnik wsadzą do modelu Deauville który mógłby być zaprezentowany np : za rok, bo by to tego motocykla świetnie pasował - 2 cylindrowy jak w aktualnym modelu, ekonomiczny, nadający się do turystyki (w końcu to 700cc) dwusprzęgłowa skrzynia. A tu okazuję się że 50 KM co do modelu deauville to trochę przymało, już aktualny model ma za słaby silnik , przynajmniej te 80KM powinien mieć, ale no nic trudno. Może honda zaprezentuje w następnym sezonie nowego deauville'a , albo pokażą nowy model o pojemności około 800cc , to samo tyczy się z pan europeanem, który albo powinien przejść głęboką modernizację, dodadzą mu trochę pojemności i mocy (chociaż te 135 KM) odchudzić o jakieś 25 kg i tyle. A co do integry ma więcej mocy niż Tmax , raczej nie będzie szybszy ale będzie mniej spalał i zapewniał większy komfort no i naprawdę dobrze wygląda, chociaż szkoda myślałem że będzie miał około 60 KM.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza